Huvudbloggen     Start     Grunder     Header     Inläggssida     Kommentarer     Meny     Rubriker     Länkar     Övrigt    
   2012-04-26

Inläggssida

17:33:38
Inläggssida

Innan du kommenterar...

Bloggdesign:

•Jag har gjort min bloggdesign själv.
•Man får lov att ta mina gratismallar, men länken till min blogg FÅR INTE tas bort. Om länken tas bort kommer jag göra en polisanmälan.
•Om det blir fel när du försöker dig på att ändra i din design så är det tyvärr så att felet ligger hos dig. Alla koder jag lägger ut är korrekta och fungerande!
•Om du har någon fråga angående bloggdesign, skulle jag rekomendera att skicka mig ett mail. Det blir mycket smidigare för båda parter.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: [bara jag som ser]

Din blogg:

Behöver du hjälp?:

Trackback